Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, prognozuje, że w 2013 r. osiągnie skonsolidowany zysk netto na poziomie 7,4 mln zł, czyli o 54,8% więcej niż w 2012 roku. Oznacza to zwiększenie prognozy zysku netto o 12,8%. Jednocześnie Plast-Box podnosi prognozę zysku brutto do 9,2 mln zł oraz prognozę EBITDA do 18,8 mln zł, co stanowi zwiększenie prognozy w stosunku do wcześniejszych założeń odpowiednio o 20,5% i 5,6%. Tym samym Plast-Box ma odnotować wzrost zysku brutto o 72,8% i wzrost EBITDA o 26,1% wobec wartości wygenerowanych w 2012 r. Zgodnie z nową prognozą skonsolidowane przychody ze sprzedaży mają wynieść 145,6 mln zł, czyli o 18,3% więcej  niż w ubiegłym roku.

Chłopskie Jadło, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, wprowadza specjalną ofertę z gęsiną w roli głównej. Będzie ona dostępna od 11 listopada do 15 grudnia w ramach akcji „Kujawsko-pomorska gęsina na św. Marcina”, do której przystąpiła sieć. W tym czasie goście wszystkich restauracji pod szyldem Chłopskie Jadło będą mogli zamówić sałatkę z pieczoną piersią z gęsi oraz pieczoną gęś w sosie winno-pieczeniowym serwowaną wraz z dodatkami.

Rozstrzygnięty został już konkurs na nazwę nowoczesnego biurowca, który powstanie w Pile przy ul. Witaszka 6. Zwycięzcą jest Michał Igła, który zgłosił nazwę Onyx. Decyzją inwestora - P.R.E.S.C.O. GROUP – propozycja ta została rozszerzona o dodatkowy człon definiujący biznesowy charakter budynku. Ostatecznie biurowiec będzie więc nosił nazwę Onyx Business Point. W ramach konkursu, który trwał od 21 października do 1 listopada br., nadesłanych zostało 150 propozycji. Laureat konkursu będzie mógł wybrać nagrodę - iPada z wyświetlaczem Retina o pojemności 32 GB lub 3-miesięczny płatny staż w pilskim oddziale P.R.E.S.C.O. Ponadto, otrzyma dwuosobowe zaproszenie na uroczyste otwarcie biurowca, które odbędzie się po zakończeniu inwestycji.

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, zwiększył w tym roku sprzedaż do branży mleczarskiej o 46% w porównaniu z rokiem 2012. Jednocześnie spółka poszerzyła grupę klientów w tej branży o połowę. Wzrost sprzedaży odnotowany przez Plast-Box to efekt m.in. wprowadzenia w tym roku nowego opakowania o popularnej pojemności 1l dedykowanego branży mleczarskiej i zdobionego w technologii IML umożliwiającej fotograficzne odwzorowanie nawet skomplikowanych projektów graficznych. Opakowanie to jest produkowane z pokrywą pod foliowanie, która pozwala wydłużyć termin przydatności przetworów mlecznych.

Frisco.pl otworzyło pierwszy e-supermarket w warszawskim metrze. Ściany po obu stronach stacji Centrum wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się łącznie ponad 150 produktów w atrakcyjnych cenach. Warszawiacy mogą zamówić wybrane towary z wirtualnego supermarketu w metrze za pomocą smartfona, a Frisco dostarczy je pod wskazany adres o wyznaczonej przez nich godzinie. Ponadto, z okazji uruchomienia nowego e-sklepu przy stacji Centrum będzie można otrzymać owoce z logo Frisco.pl.

Sphinx - jedna z najpopularniejszych sieci gastronomicznych w Polsce - uruchomił dziś restaurację w Poznań City Center. Jest to ósmy lokal pod szyldem Sphinx w stolicy Wielkopolski i zarazem 91. w całej Polsce. Jego goście oprócz bogatego menu głównego, mają do wyboru także siedem ofert promocyjnych. Mogą też wziąć udział w loterii „Sezon na Sphinxa”, w której nagrodami są m.in. Skoda Citigo, iPhony, iPady, iPody czy sprzęt muzyczny marki Denon.

Atrakcje eventowe, multimedia, wyposażenie na eventy czy nawet miejsca na oryginalne imprezy znalazły się wśród propozycji, które czekały na zwiedzających V Targów Event organizowanych od 2 do 4 października w Centrum MT Polska. Przez trzy dni imprezy na stoiskach prezentowane były gotowe rozwiązania służące kompleksowej realizacji spotkań. Targom towarzyszyły szkolenia i seminaria, które przyciągnęły około 300 uczestników. W ich trakcie omawiane były różnorodne zagadnienia związane z organizacją imprez, a także aktualne trendy na rynku MICE. Czas spędzony na targach umilały zwiedzającym m.in. występy zespołów muzycznych na scenie.

WOOK - sieć restauracji serwujących kuchnię azjatycką, która należy do Sfinks Polska - wprowadza nową ofertę lunchów. Najnowsza karta lunchowa jest szersza niż poprzednia i zawiera osiem propozycji dań głównych z napojem. Wśród nich znajdują się dania szczególnie chętnie wybierane przez gości restauracji WOOK. Oferta jest dostępna we wszystkich restauracjach sieci i można z niej skorzystać od poniedziałku do piątku, do godz. 14:30.

P.R.E.S.C.O. GROUP rozpoczyna konkurs na nazwę biurowca, który powstanie w Pile przy ul. Witaszka 6. Dla autora najlepszego pomysłu przewidziana jest atrakcyjna nagroda. Będzie mógł wybrać jedną spośród dwóch opcji - iPada z wyświetlaczem Retina o pojemności 32 GB lub 3-miesięczny płatny staż w pilskim oddziale P.R.E.S.C.O. Ponadto, zwycięzca otrzyma dwuosobowe zaproszenie na uroczyste otwarcie biurowca, które odbędzie się po zakończeniu inwestycji. Konkurs trwa do 1 listopada br.

Kolorowe bombki choinkowe, różnorodne ozdoby ze szkła czy porcelany, girlandy, łańcuchy, a także wiele propozycji świątecznego oświetlenia mogli przeglądać zwiedzający pierwszych Targów Christmas Expo 2013. Premierowa edycja wydarzenia odbyła się w warszawskim Centrum MT Polska w dniach 2-4 października br. Przez trzy dni na stoiskach prezentowały się firmy z różnych stron Polski i zachęcały uczestników do zapoznawania się z barwną bożonarodzeniową ofertą. Przy okazji Christmas Expo wystawcy mogli nawiązać też wiele wartościowych kontaktów z przedstawicielami branży eventowej i hotelarskiej – równolegle do pierwszej edycji organizowane były Targi Event i WorldHotel.

Jednostkowe przychody Plast-Boxu, jednego z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, po 9 miesiącach br. wzrosły w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego o blisko 14% i osiągnęły poziom 86,66 mln zł. Jednocześnie spółka odnotowała jednostkowy zysk netto wysokości 2,79 mln zł, co stanowiło wzrost o 25% r/r. We wrześniu słupski producent osiągnął jednostkowe przychody na poziomie 9,82 mln zł wobec 8,78 rok wcześniej, EBITDA wyniosła 0,92 mln zł, zaś zysk netto 0,3 mln zł.

W warszawskim Centrum MT Polska zorganizowane zostanie show motywacyjne - National Achievers Congress, w którym weźmie udział kilkunastu ekspertów z różnych dziedzin. Będą dzielić się z uczestnikami najnowszymi strategiami osiągania sukcesu w różnych aspektach życia i biznesu. Gwiazdą dwudniowego spotkania będzie Robert Kiyosaki, autor bestsellerowego poradnika finansowego „Bogaty ojciec, biedny ojciec”. National Achievers Congress 2013 odbędzie się w dniach 12-13 października. Organizatorami spotkania są Akademia Inwestora Milewski & Partnerzy oraz Success Resources.