KRGiC logo

Zdecydowana większość (87%) Polaków stołujących się poza domem twierdzi, że zawsze lub często otrzymuje w lokalach paragon fiskalny. Czy jednak na pewno poprawnie go rozpoznają? Wyniki testu, w którym respondentom pokazano rożne przykłady rachunków za usługi gastronomiczne, świadczą, że nie zawsze tak jest. Spośród osób, którym pokazano paragon fiskalny, 87% stwierdziło, że otrzymuje go w lokalach zawsze lub często. Ale jednocześnie po pokazaniu tej samej grupie osób wydruku z bonownika, który tylko przypomina paragon fiskalny, aż 57% respondentów stwierdziło, że otrzymuje go zawsze lub często – wynika z badań ARC Rynek i Opinia udostępnionych przez Krajową Radę Gastronomii i Cateringu (KRGiC).

sphinx logo

Sieć Sphinx, należąca do Sfinks Polska, powiększyła się o nową restaurację w Warszawie. Lokal usytuowany jest tuż przy stacji metra Pole Mokotowskie, w budynku, w którym mieści się również kultowy pub Bolek. Nowo otwarta restauracja, działająca w modelu operatorskim, to już piętnasty Sphinx w stolicy.

Dachser logo

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych na świecie, rozszerzył zakres działalności w Polsce o obsługę logistyczną branży chemicznej. Nowo powstały krajowy zespół, prowadzony przez Ewelinę Staszewską, będzie świadczył usługi w ramach Dachser Chem-Logistics, którego celem jest zapewnianie najwyższych standardów ochrony i bezpieczeństwa podczas transportu oraz magazynowania towarów niebezpiecznych. Polscy specjaliści skorzystają sieciowego know-how i doświadczenia w tej dziedzinie. Grupa Dachser realizuje bowiem rocznie 3.5 mln dostaw towarów niebezpiecznych, a nad ich prawidłowym przebiegiem czuwa 181 ekspertów z międzynarodowym certyfikatem ADR.

Dachser logo

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, wspiera wyjazd uczennic z Prywatnego Gimnazjum Akademickiego nr 6 z Krakowa do amerykańskiego Knoxville na światowe finały Olimpiady Kreatywności Destination Imagination (DI), rozpoczynające się 24 maja br. Przekazane przez Dachser środki pozwoliły na sfinansowanie zakupu biletów lotniczych do USA.

Dachser logo

Polscy wytwórcy produktów dla branży ogrodniczej eksportują coraz więcej swoich wyrobów do europejskich sieci DIY. Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych na świecie, który dostarcza towary do 18 tys. marketów typu dom i ogród w całej Europie, tylko w 2016 zwiększył przewozy produktów ogrodniczych z Polski o 65% w stosunku do roku 2015. Najwięcej z nich trafiło do sieci DIY w Niemczech - aż 60%. Chłonnymi rynkami na produkty ogrodnicze wytwarzane w naszym kraju są też Czechy, Słowacja, Francja, Austria, Rumunia, kraje Półwyspu Iberyjskiego i Włochy.

Beckers logo

Marka farb Beckers została uhonorowana tytułem Premium Brand 2017. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie ocen konsumentów firmom bądź markom, które cieszą się wysoką wiarygodnością i bardzo dobrą reputacją na rynku. Beckers uzyskał je już po raz trzeci. 

Tikkurila logo

Efektowna przemiana wnętrza nie zawsze wymaga remontu! Można się o tym przekonać, oglądając nowy program „Metamorfozy Doroty Szelągowskiej” w HGTV. Co tydzień popularna dekoratorka prezentuje dwa różne pomysły na zmianę wystroju wybranego domowego pomieszczenia. Premierowe odcinki programu emitowane są w każdą niedzielę o godzinie 17:00 na kanale HGTV Home & Garden.

Dachser logo

W ciągu zaledwie czterech lat Dachser zintegrował iberyjską spółkę zależną Azkar Group ze swoją europejską siecią drogową. Należące do niemieckiego operatora krajowe spółki transportowe z tej części kontynentu będą w przyszłości działały jako Dachser Hiszpania i Portugalia. Informację tę ogłosili zarządzający Dachser: CEO Bernhard Simon, COO Road Logistics Michael Schilling oraz Juan Antonio Quintana, Managing Director European Logistics Iberia podczas targów transport logistic w Monachium.

Sphinx logo

Wiosna w restauracjach Sphinx smakuje jak "Mięta, Sumak i Kolendra". Na nową sezonową ofertę tej sieci składa się sześć dań opartych na autorskich przepisach ekspertki kuchni libańskiej, Samar Khanafer. Można wśród nich znaleźć dania takie jak libańskie chlebki z wołowiną, miruna z pesto pietruszkowym oraz szaszłyki z kurczaka w za’atarze. Dzięki dodaniu orientalnych przypraw nową odsłonę zyskały także chłodnik, shoarma oraz stek wołowy. Oferta jest dostępna do 10 lipca 2017 r. w wybranych restauracjach Sphinx.

Sfinks Polska logo

Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, negocjuje zakup 100% udziałów spółki prowadzącej portal internetowy niezwiązany z branżą gastronomiczną, z którego usług korzysta ponad 1,5 mln klientów w Polsce. Sfinks upatruje korzyści wynikających z synergii, jakie może osiągnąć w związku z realizacją strategii rozwoju na lata 2017-2022 w zakresie usługi delivery oraz możliwości zaoferowania klientom dodatkowych atrakcyjnych usług.

Tikkurila logo

Jak w prosty sposób ożywić nudne domowe pomieszczenia? Odpowiedzi na to pytanie dostarczy najnowszy program wnętrzarski „Postaw na kolor” nadawany na antenie HGTV Home & Garden. Korzystając z farb marki Tikkurila projektant wnętrz i artysta rzeźbiarz Sławomir Klimek będzie pokazywał w nim, jak poprzez dobór i łączenie kolorów dokonać widowiskowej metamorfozy w mieszkaniu. Premierowy odcinek programu z udziałem Tikkurila wyemitowany zostanie w czwartek, 11 maja, o godz. 22.00 na kanale HGTV.

Dachser logo

Motywem przewodnim obecności Dachser na transport logistic - wiodących targach branżowych, odbywających się w dniach 9-12 maja br. - będą kompetencje w obszarze e-commerce i cyfryzacji. Dostawca usług logistycznych zaprasza specjalistów z branży do odwiedzenia jego stoiska w hali B6, stoisko nr 101/202 na terenie targów w Monachium.